Snake wrote:
eee moj Libijo, sve bi ovo bilo fino da vecina "prangijasa" uopce poznaje pojam tona, pogotovo u ovoj mojoj kasabi.... ovdje ti je samo de odfrlji gain na max, a onda jos malo vise...... btw, kad si kod Stratova, piknuo sam nedavno svoga u Tubemana i cca 30 godina starog Roland Cubea 60 (onaj narancasti). Koji ton i dinamika. Prvo sto sam skontao je da uopce neznam svirat na lampi
, a drugo da je DiMarzio u odnosu na Hot Raila teska kurcina. Definitvno na bridge stavljam SH-6.
Sto se tice Gibsona, probao sam Les Paul Studio, o lijepom primjerku gitarice se radi (jeb'ga, ipak nije Gold Top
), s tim da je potrebna odredjena doza "krmaluka" sa istom da bi propjevala u punim plucima. Fender i Gibson su tako razlicite, a tako slicne gitare.
Ne postoji dzaba izreka, Fender i Gibson su gitare, ostalo su imitacije....
Jebiga to ti je praksa, daj da je masnije i zesce na ustrb svega
Vidis sa tim Tubeman-om nisam imao iskustva. Znam sta je u biti al generalno sa tim lampaskim predpojacalima u pedalskom fazonu nisam imao nekog pretjeranog kontakta, al znam na sta ciljas.
Jebiga to je totalno drugi instrument kad su lampe u jednacini. Mislim da je to Petrucci najbolje rekao, "skontao sam da sviram na pojacalu, ne na gitari". Ono da gitara utihne kad ti olaksas, i da bas zagrmi samo kad je izudaras...to je ipak poseban cejf.
A za stare Rolande, hehe, imam jedno jako drago sjecanje. Naime prvo pojacalo koje sam imao u kuci na duzi period je bio JC-120 koji su moji jarani u Libiji posudili od nekog reggae lika, da mi nesto udaramo lupamo kod mene u garazi. Tada je tamo ( a mislim i sada) bila prava umjetnost naci pojacalo. eF Bi Ti kako su oni to zvali, jer jebiga Talijanski FBT-evi su dominirali pa je i samo pojacalo postalo nebitan termin. Kaladont jebiga. Al da se vratim na legendarnog Rolanda. Bio je tezak olako 40 kila. Izgledao je preodvratno. A i ono Roland nije bas ulijevalo povjerenje, bar ne kao recimo Marshall, Randall. Stas kad si klinac. Al je imo ton sa onog svjeta. I dan danas se, svaki put u nekoj prodavnici instrumenata dofatim chorus pedale i bezuspjesno pokusavam naci TAJ jebeni zvuk. Ali JC-120 je imao nenadjebiv clean I nenadjebiv Chorus efekt, dzaba jeben clean na pojacalu i kurcev chorus ili obratno. Definitivno (a mnogi ce se slozit) jedan od najboljih, ako ne i najbolji, tranzistorac svih vremena.
Za DiMarzio hehe, pa jebiga, svaki magnet je specifikum, al je SH-6 ovdje definitivno najpopularniji magnet medju metalcima, svaka ga prodavnica ima. Valjda neka granica kulture prije prelaska u ne tako civilizovane i upotrebljive periferije tehnologije (Dimebucker, X2N, Detonator).
Lesovi su jebeni. Nisam nesto lud za njima kao prije (skontao sam da su mi ipak draze one McCarty-eve uglaste zajebancije), a Studio je tu pri dnu, toliko da mi je bilo kakav Strat drazi. Ni Goldtopovi mi nisu nesto, naravno prave nisam ni pipnuo, al ja sam iz one custom furke. Totalno nemere bez duplog bindinga i onog romboida na glavi
Krkanska gitara nema sta, il udri il nista. A to isto vazi i za Fendere. Dobro opazanje, al ako nista, naucis tehniku, dok na ovim Japanskim zajebancijama mozda jest lakse svirat, neki ce rec i veci cejf, al bez malo rana prave ljubavi nema. U biti, gitare bas za svakog pocetnika hehe, svime samo ne cjenom