Rock Planet

rock-planet.com
It is currently 20. 04. 2024. 05:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post subject: MISERY INDEX
PostPosted: 05. 12. 2006. 15:36 

Pisem diplomski i primjetih da nema ove teme na forumu... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
To vam govori sa kol'ko koncentracije pisem... :lol:
Jebo te Bosko, stvarno sam frapiran, po meni su uz Monstrosity najbolji death metal bend danasnjice.
Gledao sam ih na Fear Factory tour-u i bili su 1000 puta bolji od jebenog headlinera ali sramotno je bilo, jer su prerano svirali: ljudi ubijaju Boga na bini, a nekih 50ak dusa gleda i od toga u vrh glave nas 10 se suta.
Uglavnom mjuza samo takva, a imaju jos 20000 bonus poena od mene zbog lyricsa...

Post subject:
PostPosted: 08. 12. 2006. 19:24 

Ne znam koji mi je papak obrisao post od sinoc. Znas li ti kol’ki sam ja strucnjak na ovome? Oooh, jesi ti normalan ba, znas li ti da ce ti noga bit’ za ovo? Znas li to? Znas li ti ko sam ja, prije svega? Znas li ko sam ja ovdje? Ko je ovo na noge podig’o? Ti mislis Masic direktor? Nije, nije!! :lol:
Uglavnom vise manje sam bio napisao sljedece: Djed rahmetli mi je uvijek govorio (evidentno aludirajuci na Misery Index :mrgreen: ) da je 100 puta bolje nastati iz rebra Dying Fetusa nego iz rebra nekog anonimnog Adema. Da oproste djevojke. :lol:
Evo vam tekst od prve stvari sa novog albuma(spominje se i Bosna, nazalost):

Unmarked Graves
Lost in the annals of time long past over, Deep in soil, shallow and unkempt, Brothers and sisters, in ground hallowed sacred, Their blood, this earth, we will consecrate, Their eyes once boiling with life, Their hearts bursting with passion, With dreams they carried forever, Through days that promised the world, Then came the black winds burning, The beasts with fire in their hands, The execution squads surrounding, And their children in pieces at their feet, ...and who stood watching? From El Mozote to Amritsar, From Nanking to My Lai, From Srebrenica to Algiers, From Wounded Knee to Sabra-Shatila, From Tiananmen to East Timor, From Warsaw to Darfur, From Guernica to Halabja, Their spirit lives in defiance of it all, Graves of our fathers vanquished, Entombed in their furrowed prisons, Soldiers programmed, show no mercy, Following their orders from tyrants that hide behind politics ...and the world stood watching, Regret, nausea and rage, "Never Again" was the phrase, Lest not our conscience we betray, ...as we stand passive in our guilt.

Legende :!:

Post subject:
PostPosted: 08. 12. 2006. 19:27 

Hapa wrote:
Ne znam koji mi je papak obrisao post od sinoc. Znas li ti kol’ki sam ja strucnjak na ovome? Oooh, jesi ti normalan ba, znas li ti da ce ti noga bit’ za ovo? Znas li to? Znas li ti ko sam ja, prije svega? Znas li ko sam ja ovdje? Ko je ovo na noge podig’o? Ti mislis Masic direktor? Nije, nije!! :lol:

Daj ne laprdaj bogati.

:D

Post subject:
PostPosted: 09. 12. 2006. 02:26 

e brate, ljudi pravo prashe kako treba! Mada, ne bi mi bili mnogo zanimljivi da nemaju onako dobre tekstove, pravi hc tekstovi! rispekt!

Post subject:
PostPosted: 09. 12. 2006. 02:58 

Hapa wrote:

Isti koji je jedini MOD ovog podforuma, i kojeg veoma zanima čija će "noga bit' za ovo" :P

:lol: :lol: :lol:

Ajd de ne seri i ne postaj više topice kad se napiješ...to nije dobro po ugled ;)

Post subject:
PostPosted: 09. 12. 2006. 05:05 

Najgore u svemu tome je sto sam ja sinoc bio trijezan k’o hodza na dzumi, cist k’o kap proljetne rose i nevin poput himena... Samo sam malo zonglirao rijecima, takav mi je imidz, jebi ga. :mrgreen: Nevazno, glavno da si ti meni post obris’o, a to sto ti necu halalit’ je druga prica. :P Uglavnom ovi allahovi su na turneji po Evropi sa Necrophagistom sljedece godine, dolaze mi fakticki u dvoriste 22.02., a u Becu su 20.02. , ako nekog interesuje. :twisted:

Post subject:
PostPosted: 11. 04. 2007. 15:25 

dobar bend. slusam ove discordia samplove.. ima dosta intenziteta da se ne moraju krit iza endless BB-ova...
valja nabavit komplet.

Post subject:
PostPosted: 11. 04. 2007. 20:10 

:lol:

Jesi bezze, šta to slušaš? :P

MI - beton!!! 8)

Post subject:
PostPosted: 25. 04. 2007. 14:19 

sluso, gledo, decki prva liga.

jeste li znali da su inspirirani Srebrenicom na unmarked graves?
pricao sam s Kevinom i frajer se sjebo kad sma mu reko da sam radio na masovnim itd itd...
ocekujem od novog albuma da bude pogodak samo takav.

Post subject:
PostPosted: 25. 04. 2007. 14:28 

Uriel wrote:
sluso, gledo, decki prva liga.

jeste li znali da su inspirirani Srebrenicom na unmarked graves?
pricao sam s Kevinom i frajer se sjebo kad sma mu reko da sam radio na masovnim itd itd...
ocekujem od novog albuma da bude pogodak samo takav.

pravo slusljiv noviji bend...

a fakat to nisam znao...

evo teksta

UNMARKED GRAVES

Lost in the annals of time long past over, Deep in soil, shallow and unkempt, Brothers and sisters, in ground hallowed sacred, Their blood, this earth, we will consecrate, Their eyes once boiling with life, Their hearts bursting with passion, With dreams they carried forever, Through days that promised the world, Then came the black winds burning, The beasts with fire in their hands, The execution squads surrounding, And their children in pieces at their feet, ...and who stood watching? From El Mozote to Amritsar, From Nanking to My Lai, From Srebrenica to Algiers, From Wounded Knee to Sabra-Shatila, From Tiananmen to East Timor, From Warsaw to Darfur, From Guernica to Halabja, Their spirit lives in defiance of it all, Graves of our fathers vanquished, Entombed in their furrowed prisons, Soldiers programmed, show no mercy, Following their orders from tyrants that hide behind politics ...and the world stood watching, Regret, nausea and rage, "Never Again" was the phrase, Lest not our conscience we betray, ...as we stand passive in our guilt.

Post subject:
PostPosted: 25. 04. 2007. 20:13 

Ma MI ubise...Americki Napalm.

Ono, oni bolje sviraju, al Napalm je bolji bend :P

Post subject: Re: MISERY INDEX
PostPosted: 26. 06. 2007. 16:33 

hocete ih gledati u BIH?

ili je to sad losa furka jer je bilo 6.5 koncerata u BIH u zadnjih 5 godina haha

uglavnom, u Sarajevu nema sanse jer nema gdje...Hata pokusava u Tuzlu ih smjestiti. ako neko ima zelju u Rajvosa ovo raditi nek mi se javi.

eto

PostPosted: 01. 07. 2007. 01:22 

ja cuo neke price o ovom koncertu da bi mogo bit ovdje negdje...

PostPosted: 08. 09. 2007. 20:04 

Dissent album, prv apjesma ima neki prejeben uvod, ali nisam mogao skuziti koji... Lagano sam pohvatao par recenica, pa trazi, naidjem na wiki da su to citati iz knjige The Jungle, onda trazi knjigu, nasao knjigu, poglavlje 28, kad ono, tamo...

to wrestle with the specters of hunger and privation, to take your chances of accident, disease, and death. And each day the struggle becomes fiercer, the pace more cruel; each day you have to toil a little harder, and feel the iron hand of circumstance close upon you a little tighter. Months pass, years maybe--and then you come again; and again I am here to plead with you, to know if want and misery have yet done their work with you, if injustice and oppression have yet opened your eyes! I shall still be waiting--there is nothing else that I can do. There is no wilderness where I can hide from these things, there is no haven where I can escape them; though I travel to the ends of the earth, I find the same accursed system--I find that all the fair and noble impulses of humanity, the dreams of poets and the agonies of martyrs, are shackled
and bound in the service of organized and predatory Greed!

Sav sam se najezio, premocno!

PostPosted: 08. 09. 2007. 22:25 

dobro nema sta...vidio sam ih uzivo...odlican bend..bubaNJar zivotinja..
jedino mi smeta sto jasonov bas pod distorzijom..
Clanovi benda uopste nisu nafurani i mozes fino popricati sa njima..za razliku od nekih....

PostPosted: 21. 11. 2007. 00:18 

evo teme..koristite opciju search pa onda postavljajte teme..

PostPosted: 21. 11. 2007. 00:45 

search ne radi :razz: ...eto ti sad :lol:

PostPosted: 21. 11. 2007. 08:37 

Search radi ..to sto ga vi ne znate koristiti je druga stvar.. :D

PostPosted: 21. 11. 2007. 11:32 

de de dobro..bez sranja.ne koristim opciju srč niti znam da postoji.pitao sam ako ima tema,ima i super.aj zdravo

PostPosted: 21. 11. 2007. 13:21 

posto je obrisan prosli komentar, da ne duzim: The Medusa Stare @ 1:33, enough said... discordia rocks..

ako neko zna jos bendova sa slicnim stavovima, muzickim, nek preporuci...