Evo moji top-ovi, bez posebnog poretka (i nisu sve albumi):
Slayer - World Painted Blood
Overkill - Ironbound (iako je u 2010. zapravo zvaniÄni izlazak, procurio je na net ranije, ja ga skinuo pa ga ovdje raÄunam)
Nile - Those Whom the Gods Detest
Suffocation - Blood Oath
Cannibal Corpse - Evisceration Plague
Obscura - Cosmogenesis
Sufferage - Death Nation Anarhcy (Ado, dobro si me podsjetio jbt
sjajan album)
Vader - Necropolis
Behemoth - Evangelion
Immortal - All Shall Fall
Kreator - Hordes of Chaos
Alestorm - Black Sails at Midnight
Swallow The Sun - New Moon
Infernal Poetry - Nervous System Failure
Killswitch Engage - Killswitch Engage II
The Mercury Arc - Paint the Sun Black
Despised Icon - Day of Mourning
August Burns Red - Constellations
The Crimson Armada - Desecrated
Winds Of Plague - The Great Stone War
The Sorrow - Origin of the Storm
Caliban - Say Hello to Tragedy
Darkness Dynamite - The Astonishing Fury of Mankind
The Black Dahlia Murder - Deflorate
Neverending War - Muted
Neaera - Omnicide-Creation Unleashed
Threat Signal - Vigilate
Five Finger Death Punch - War is the Answer (unatoÄ glupim tekstovima)
Bury Your Dead - It's Nothing Personal (ljudi postadoÅ¡e nu metal i to odliÄan jebote
)
Dope - No Regrets
Across The Sun - Pestilence and Rapture EP
Dodge - Demo ili EP, nisam siguran..
i na kraju, meni najbolji:
DARKEST HOUR - THE ETERNAL RETURNOd domaćih iltiga ovih ex-yu bendova, par sjajnih izdanja:
Dead Garden Cult - Obsidian EP
Festival Of Mutilation - Gods of Infernal Desolation
Anal Mandica - Mama ti se zove, a ne album
E.N.D. - Depravity
Popeye - Cijena slobode
i najuspješniji (zasigurno ne najbolji):
Omega Lithium - Dreams in Formaline