jbg ovakve liste treba pravit u polovici sljedece godine, jer uvijek se pojavi neki lijevi bend koji odvaljuje a da se nije obracala
paznja na njeg u jos uvijek tekucoj godini
al zasad lista ide ovako, pa ako se neko/nesto pojavi a da valja a da zzzzzije, nije problem ubacit
1.SLAYER - World Painted bloodnema puno price, najbolji jos od Seasona.Araya Bog otac
2.SACRIFICE - The ones I CondemnTHRASH METAL BUKA...Ovako se rade povratnicki albumi, ovako se radi produkcija za moderni thrash metal, ovako se svira thrash metal
Riffovi ubise,sasipaju ko iz cesme...Najbolji Sacrifice album
3.SUICIDAL ANGELS - Sanctify the darknessMozda su malo pozurili radi ovog Nuclear Blasta, tj.u zelji da ih zegnu na neku mocnu
turnejicu sa "popularnijim" bendovima,
album zzzije, pjesme su odlicne , brze ali ima par propusta u produkciji i vokalu...
trebalo je to jos malo "usminkati tj. "podebljati" a i novi vokal (iako je dobar mora se priznat) je na pojedinim djelovima nekih pjesama trebao bit bolji...
Kako god, ovo sto sam naveo je manje vise cjepidlacenje, u konacnici
ovo je ALBUMCINA
4.KREATOR - Hordes of chaos
eto ostadose uvrhu nakon godinu dana, meni licno poslije pleasure to killa i endlessa najslusljiviji kreator album
5.DESTRUCTION - Live in Agony
BOMBETINA nakon razocarenja DEVOLUTION...nevjerovatno dobro odsviran i otpjevan koncert tj. 2 koncerta
svi clanovi bend su sazzzili svoje instrumente, set lista ubi brasno
Bend vec ima 2 odlicna Live albuma al ovaj melje
ovaj Live album 'produkcijski" je jaci nego 90% moderno produciranih studijskih metal albuma (cak ima bolju produkciju neg skoro svi DESTRUCTION albumi)
ovo je meni licno najbolji Live album nekog metal benda ikad, i cak bolje nego moj najslusaniji disk u kolekciji THRAHS ANTHEMS
6.HIRAX - I ovo je itekakvo iznenadjenje, Hirax je raznio, album je brz da valja
spram New age of terror-a ovo je zvijer od albuma...meni licno najbolji Hirax album posto i nisam neki ljubitelj starog Hiraxa
7.RAMMSTEIN - Liebe ist fur alle da
Sjajan povratak nakon Rosenrota (Reise reise dobar)
ovo meni bolje i od Sehnsuchta, samo ga Herzeleid naravno jebe
Till bog otac,najbolje vokale je ovdje odero
8.IMMORTAL - All shall Fall
Jbg da i ovo dozivim, blek metal album medju najboljim kod mene
Opustanje totalno
9.CANNIBAL CORPSE - Eviscerasion Plaque
posto nisam okorjeli fan Cannibala, ne bakcem se pretjerano nekom historijom benda vec se fokusiram prvenstveno na samu muziku pa stoga vise gotivim Corpsegrindera.
Valjo mi je i Kill al ovaj je jos bolji
10.MUNICIPAL WASTE - Massive Aggressive
nije nadjeban The art of partying a vala ni Hazardous Mutation
al je dobar album, i ovdje je mogla bolja produkcija jer ima par masnih riffova koji na kraju zvuce "tanko"
al tako su oni htjeli, ne jebu nikog ni 2 % i to je to, to je MW
Najbolji EP "the Weednig" CANNABIS CORPSE
steta sto OVERKILL zvanicno izlazi tek sljedece godine, jer u 2009oj bi bio mozda najjaci album (slayer,sacrifice ili oni)...uglavnom, postavise letvicu visoko
i vise neg sto je kreator postavio prosle godine
Razocaranje godine je GAMA BOMB,,,doduse i nije neko razocarenje jer nisam ocekivao nista bolje od njih al
od stvari koje sam presluso ove godine oni su najvece sranje,,,
od domace scene : VORTEX ubio brasno sa "Thrash is alive", NADIMAC - Drzavni neprijatelj broj kec takodje odvaljuje
cekam da jos taj Festival dobijem...
zakasnjelo otkrice ove godine za mene je definitvno FASTKILL (oba albuma)
Steta godine : Split-Up DEKAPITATORA
et