~°~ wrote:
Ma ne seri, duse ti, ko to od vas "silnih svjetskih strucnjaka sa Interneta" ima neko SVOJE, ZARADJENO I MAKSUZ KUPLJENO gitarsko pojacalo, pa da imate tako tvrdo i netolerantno iskustveno misljenje (cast izuzecima koji ce se sami prepoznati)?
Imam ja par, i imam namjeru imati jos
~°~ wrote:
Naravno, govorim o gornjoj ligi skupljih pojacala. Nebitno jeli to Marsal, Pivi, Mesa, Krank, Engl... ili bilo sta drugo, neki ljudi su spremni da kao iz topa pljuju i daju "strucno" misljenje. E pa, nazdravlje!
Naravno, radi se o jako skupim igrackama, jebiga, u "svjetu" prodavnice muzickih instrumenata imaju aparate za demonstraciju, sto je jos uvjek necuveno u nasoj vukojebini sa izuzetkom artista...
~°~ wrote:
Naravno da ovako reagujem jer imam tu CAST i ZADOVOLJSTVO da posjedujem 6505+, ali, i prije nego sam ga kupio, imao sam vremena da experimentisem sa 5150 jer ga je moj gitarista kupio prije dvije godine. Jebes moderne ultra zajebane metalce i trendere, cinjenica je da s ovom glavom mozes svirati sta hoces i gdje hoces.
Samo bih te zamolio da nam kazes malo o svojem iskustvu sa clean kanalom na tvojem pojacalu. Ja sam iz svog iskustva sa istim (doduse, 5150 i 5150 II u mom slucaju, ali to je minimalno modificiran sklop da se razumijemo) ustanovio da osim modernog i ekstremnog metala/kora sa tim pojacalom nemres ama bas nista. No dobro, za tu muziku je i proizveden...
~°~ wrote:
Poenta je da pojacalo ne moze samo nadoknaditi neznanje i propuste nekog gitariste. Pojacalo je PRODUZETAK onoga sto ti plasiras preko gitare i kombinacije drugih uredjaja koje opet MORAS ZNATI ukombinovati da bi to imalo smisla.
Ne zaboravite da je i zvuk pitanje izbora i ukusa od covjeka do covjeka! Generalizacija i analiza najljepse stvari na svijetu, muzike, je nesto sto mi se gadi. GADI k'o goooooovno! Ja se stvarno ne javljam i uopste me nema na Netu jer ne smatram vrijednom raspravu iza monitora, ali ovo me stvarno povuklo, a i zbog toga sto imam pozitivno misljenje o nekim ljudima, pa me onda FASCINIRAJU ovakve ISKUSNE nebuloze.
Da ne duzim, jer nemam ni teoretsku namjeru da branim ili hvalim bilo kakve karakteristike 6505-ice, samo cu reci da
nema loseg lampasa, vec samo gitarista koji ne znaju gdje im ulazi, a gdje izlazi. A ako moje misljenje ili znanje nije validno (valjda trebam biti neki skandinavski nekro-pedofil nezadovoljan zivotom u cjelini
, sta zna glupi Bosanac, sram me bilo
) mozes isto tako pitati, recimo, Slavu Flatline-a ili Neleta ToxicDeath kako zvuci (i to jos daleko od stvarnih mogucnosti koje tek trebam skontati) 6505+ i 5150 u paru. Ako ni to nije dovoljno, onda fakat imas problem i zao mi je zbog toga
Zapravo, ne znam
koji k...c ovo uopste i pisem. Vjerovatno zato sto nisam ocekivao od tebe onakvo nabrijano i brzopleto izlaganje. A vjerovatno i zato sto me izludjuje kad ljudi, a posebno kod muzicara (postujem svakoga bez obzira na licni stav i ukus!!!) da u svoj svojoj mudrosti zaborave na jednu malu, sitnu, nebitnu stvar koja se zove R'N'R!!!!!
Toliko od mene za sad, nadalje i ubuduce. Pozz, pa cemo pricati kad se vidimo.
ZORMUS
Dakle, da krenemo s vrha, ima pojacala koja malo vise oprastaju, i drugih koja malo manje. 5150 serija i naslijednici (isti je to kurac ako pogledas shemu, manje vise) su poprilicno duboko u neoprastajucoj kategoriji, jedino su VHT-ovi "tighter". Mese su po naravi susta suprotnost recimo. Sam sebi jebiga odmah skaces u grlo. Znaci ukus. Jel onda ja to nemam pravo da iznesem faktu (da svaki usrani metalkor bend danas svoj zvuk duguje tom Peavey-evom klonu Soldana, kojeg jos manje podnosim), i da jos pri tome dodam svoju percepciju tog zvuka? Mislim tema je krenula malo u produkciju ovog novog Toxic Holocausta, i meni je taj zvuk osamdesetih nebrojeno puta drazi, doduse ja ovo moderno sranje i ne slusam. Danas je skoro priznata fakta da su Marshalli sranje, da je to isfuran zvuk, al nema isfuranijeg lampasa od 5150-ke, svaki drugi usrani Metal disk je sniman na njemu, uzivo da ne pricam.
Ne mislim da se gitara ama bas vazda mora nadmetat sa basom u miksu, ali to je kredo svih modernih bendova pa nek im bude, zato mi 5150 i ne imponira sa svojim usko definisanim niskotoncima. Ali pojacalo na bini, pojacalo u studiju, i pojacalo kad si sam u prostoriji su tri skroz druge stvari. Uzivo, jedino Powerball moze prismrdit probijanju 5150-ki. U studiju i za licni cejf ima hiljadu boljih varijanti.
Ima losih lampasa itekako, mozda i vise nego dobrih. Iako mi 5150 nije totalno los (ali ga svakog dana sa svakim diskom koji upalim mrzim sve vise i vise), da se razumijemo, rado bih imao jednog kod sebe i planiram imati jednog, ali ne za licnu upotrebu definitivno, nije to moj djir, al da je to nesto bez mane, nije. Zuji u "leru" (neoprostiva greska u startu za nesto sto kosta preko milju dolara novo, znaci elektroinzinjer nije odradio svoj posao), ima mogucnost izvuc jedan il dva diskutabilno dobra tona, i ima kompletno beskoristan clean kanal koji je malo rec smjesan. Naravno, za odredjene stilove muzike je 5150 donedavno bio jedini izbor. Nebrojeni albumi su snimljeni na istom, a uzivo kao sto sam i sam naveo (a ti izgleda olako ignorisao) malo sta mu se moze suprotstavit, naravno ako se ne koristi ona sprdacina od kabineta koju Peavey pravi...
Sto se tice Skandinavskih nekropedofila, ja sam nacuo samo za jedne (Gorgoroth), i oni koriste 5150-ke i 6505-ice, tako da ti je komentar nesmotreno zavrsio u grlu
I za kraj, vrati se i procitaj sta ja napisah, pa mi alahat reci gdje sam to iznio neku losu odvratnu neistinu, cak sam i pohvalio proizvod za ono na cemu mu se nemoze ruzno reci. Izvini nisam znao da si u medjuvremenu postao Peavey rep. (sala, nemoj se sad uzbudit previse
)
Ajd mozda ja sta interesantno donesem sa sobom pa sjednemo i potjeramo ih oboje pa da analiziramo rezultate.