Scorpio wrote:
+Abigail+ wrote:
pa ni prvi me nije zainteresovao mnogo, pravo da ti kazem..strategije tipa SCa s hrpom kvazi intergalaktickih borbi i grafikom koja izgleda kao da je za cartoon networka pravljena nekako i nisu moj pojam igre..nije sto sam u 99% slucajeva fps gejmer (iako se tu provuce rpg tipa morrowinda il pokoji rts) vec zato sto stvarno ne nalazim zanimljivim konkretno 'SC alike' igre ..+ imaju gresaka i trailerima ove druge..tipa da dozvoljavaju letjelicama da se 'overlapuju'
mislim da svijet strategija ima daleko boljih stvari za ponuditi koje mozda i ne dolaze od tako 'zvucnog' imena, ali svakako nisu direktan atak na oci i IQ igraca..
nije to toliko ni do same igre koliko do citave konzumerske i medijske pompe koja u skoro izdavanje SC2ke gleda kao u otkrivanje inteligentnog zivota na nekoj od susjednih planeta..citam ovu temu o umjetnosti u BiH, pa me malo podsjeti..
+ da Blizzard nije izdavac, cisto sumnjam da bi SC i imao toliku armiju obozavatelja..
Ma SC nije nikad ni trebao biti neka strategija sa intergalaktickom borbom (tipa Homeworlda - to je strategija sa intergalaktickim sukobima za mene, tj sa svemirskom borbom, zapetljah se ali skontaces
), vec strategija sa SF tematikom zasnovana na principu papir-makaze-kamen i RTS koji je popularizirao multiplayer, grafika i izgleda cartoonish, ali jebiga, meni je Blizzardov art fenomenalan (pitanje ukusa), a uzmi u obzir i da je SC izasao prije 10 godina... tako da in short - ne smatram SC atakom na oci i na IQ
A mislim da je sav hype zasluzen, Blizzard dosad nije fulio i nakon one zajebancije sa splashscreenom sto je trajala 5 dana prije najave Diabla 3 neko je na netu dobro rekao - sta god Blizzard da najavi, vec moze poceti stampati lovu...
@Abigail: SC-ova popularnost lezi u balansiranosti igre, i u vrhunskom AI-u. Ima jako puno meni dragih RTS-ova koji se pisaju na Starcraft u svakom prezentacijskom aspektu (svi Relic-ovi poduhvati npr. Homeworld, Warhammer: Dawn of War, Company of Heroes...), ali nijedan, pa cak ni WC3, se nemoze pribliziti igrivosti SC-a. Nema se tu puno sta filozofirat jebiga, stancaj zgrade, skupi rezurse, razvij tehnologiju, atak. Early rush il bunkerisanje, nebitno, bilo je i ima igara koje su inovativne i bolje izglkedaju ali u praksi jednostavno ne ferceraju za onaj "ajmo sjest i dva sata se zajebavat". Ko sah jebiga, nije bitno kakve su figure...Nisam igrao ni World in Conflict ni Supreme Commander pa neznam...ali sumnjam da su Starcraftovske igrivosti, posebno u multiplayeru...
Blizzard je gigant zbog mnogo cega, ali prvenstveno zbog kvaliteta samog koda. Relic je napravio n ekspanzija za Warhammer tokom skoro 5 godina, i nikad nije rijesio problem pathfindinga. Blizzard jednostavno takvu igru nebi nikad izdao.
Al sta ja znam, jedino sto ja igram u zadnje vrijeme je Il-2: 1946. Kloc, cvikeras, zaludjenik. Kompas mi nemoze ni battlefield 2 zavrtit kako treba tako da sam na FPS polju sakat.
Od Fallout trojke ocekujem Morrowind sa novim teksturama. Dakle, CPAHJE.
Nadam se da slicnu glupost nece ucinit sa KOTOR-om, koji je zreo za nastavak, mada bez Bastille ce sve bit bezveze...dvojka je imala tri jebozovne likice al dzaba, nista do hladne Jedi kurvestine...