passanger wrote:
Pozdrav
Ne mogu a da se osvrnem na situaciju u svijetu igara. Dobijam dojam da su bolja vremena iza mene a da sve gore slijede
.
Dojam te ne laze jaro...
passanger wrote:
Malo stariji (20+god) korisnici se sigurno sjecaju vremena C64, SNES-a, N64, PS kao i svog prvog "pravog" PC-a. Takodjer igara poput starih D&D-ova, Wolfa 3D, pa malo "novijih" poput Fallout i BG serijala, SC-a, RA-a itd. Kakosu to bile dobre igre
Danas je situacija puno drugacija. Igre se stancaju po principu "neka lijepo izgleda, ko sljivi igrivost". Katastrofa.
Jebiga jaro, slabo ideja, reklama prodaje igru, a u reklamu stane samo grafika
Tako da na to ode budzet uglavnom...
passanger wrote:
Uzroci? O njima bi se dalo razglabat, pocevsi od sve trulijeg I trulijeg kapitalizma koji propagira trend gluposti. Danas je u trendu bit glup, pocelo je od amera I pomalo siri svoje pipke prema cijelom svijetu. Trend gluposti se osjeca, osim u ovome I u glazbi, odijevanju, lifestylu I drugim podrucjima.
Mogu se sloziti donekle, al generalno, problem je u reciklazi. Muzika koja je danas "in" je mrtvo ekshumiranje 80-ih, kako onih boljih, pa tako i onih frapantno idioticnih momenata, a kako muzika i film gotovo jednorucke diktiraju pop kulturu...
passanger wrote:
U pocetku pocetaka igre su bile neistrazen teritorij, teritorij koji je svakim novim naslovom otvarao vraca necemu novom, necemu nevidjenom. Danas je tesko i neisplativo biti originalan.
conditional loops only go so far you know...dok ne dobijemo kvantne racunare osudjeni smo na lazne reprezentacije haosa...
passanger wrote:
Nadalje, konzumenti: su pretezno klinci koji nemaju pojma o mnogo stvari o zivotu pa tako ni o stanju u svijetu. Bitno je samo da ima bolji PC od susjeda, da mu "Krajzis" ide na 5 FPS-a vise od susjedovog i tona slicnih gluposti. Objasnjavat klincima kako sam se osjecao zaigravsi prvi put npr. Fallout ne vodi nigdje. Kada sam probao rekao mi je:â€Sto je toâ€? “Kakva je to grafikaâ€? No naravno klinci su klinci i ne treba njih krivit.
Ej nemoj mi srat protiv Crysisa. Braca Turci su zajebali sve i svakog, kako Valve pa i Id. Mada im je fabula kurceva, sa tehnoloskog aspekta ono je vrhunac...
passanger wrote:
Razmatrajuci sve ovo dolazim do jos jedne spoznaje, ocito i neminovno starimo
, sve smo u novim igrama vidjeli negdje prije i prakticki nas nista ne moze iznenadit. S druge strane klinjo koji nema pojma o gro ranijih igrica koje su bile “lijek za dusu†to I ne mora znati. Njemu su danasnje igre cool, originalne I nikad vidjene. Jasno ali ipak…
E, upravo. Igre su cesce evolucionarne nego revolucionarne, jednom u odoka pet godina se desi neki zaista bitan pomak kao sto je bio GTA III, Half-Life kec, Medieval: Total War..neka mehanika igre koja izvrne sve naglavacke...ostali moraju prezivjeti sa standardnim odlikama, grafika, scenario, kvalitet zavrsnice...
passanger wrote:
Trziste se promijenilo. Prije se "znalo" da su igre "jednostavnijeg tipa" namjenjene za konzola, a malo slozenijeg za PC. Vremenom se situacija na trzistu mijenja, dolazi do velike popularizacije konzola (PS bez premca) i odjednom se puno vise ljudi u svijetu igra. Dizajneri, dotad pretezno PC igara razmisljaju: “Treba se bacit na pravljenje igara za konzole, mnogo je laksa I brza zaradaâ€. Naravno da je lakse, u smislu optimizacije napravit igru koja ce radit bez problema na svim konzolama (univerzalne instrukcije) nego na PC-u, gdje je prakticki svaka konfiguracija razlicita.
E tu si se loma zajebo, PC ima univerzalne instrukcije i to od davno...hint: Direct X
Daleko je teze izvrsit optimizaciju za konzolu...zasto? Zato sto igra za konzolu mora raditi besprijekorno na istoj, dok za PC optimizaciju i nemoraju raditi, samo udare zesce potrebe od masine potrosaca...Zato ce uvjek PC igre biti bar dva koraka ispred onih za konzole...
passanger wrote:
Dolazi do propadanja malih dizajnerskih firmi, a mnogo njih kupuje svemocni gigant EA. Gigant koji je novce zaradio na trulom kapitalizmu propagirajuci neinteligentne igre za siroke mase. Gigant koji je po meni lider negativne energije u svijetu igara. Rijetki su ostali dosljedni sebi ( Activision, narocito Blizzard)
Uz duzno postovanje, uletio si na skroz pogresnu njivu na siptarskom traktoru...Pod krilima EA-a su bili skoro svi koji su bili bilo sta sto se tice inovativnog dizajna i mehanike igara od sredine 80-ih pa sve do kraja devedesetih. Origin (Ultima, Wing Commander, Privateer, System Shock...), Bullfrog (Syndicate, Dungeon Keeper, Theme Hospital, Populous...), Maxis (Sims), Westwood (Blade Runner, C&C...), a kao dokaz da se ne predaju, Crytek je pod njihovim krilima...a kupili su i Pandemic i BioWare. Mislim uredu, unistili su skoro sve od tih famoznih studija al kad se nesto ne prodaje, il kad se prosto zajebe (kao sto je usran C&C serijal, Ultima IX), u kapitalistickom okruzenje se desava sto se desava, pogotovo ako je za kormilom konzervativna debilchina kao sto je bio Larry Probst. Microsoft nije nimalo bolji, samo pogledaj sta su uradili Digital Anvil-u (Freelancer). Neminovna propast ultra-glupih serijala kao FIFA i Need for Speed ce ih dovesti u realnost, ali jebiga, da nije bilo EA bar simulacije auto-trka (koje jedino igram religiozno) bi zauvjek ostale u ogavnom domenu onog sto Codemastersi izbacuju. Hvala im za sansu koju su pruzili Milestone-u (Superbike 2001) i ISI-u (F1 od 98 do 2002). Da nije bilo ISI-a i njihovog enginea nebi bilo ni SimBina, pa shodno tome ni GTR-a, ni WTCC-a...sad sto su debili ipak radje kupovali jebenog Colina i TOCA-u je zakon trzista i nizih nivoa koncentracije...
passanger wrote:
Eto tesko je sve ovo svest na papir
, a pogotovo se ogranicit na jedno podrucje jer je sve to uzrocno povezano sa situacijom na planetu...