Rock Planet

rock-planet.com
It is currently 19. 04. 2024. 17:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 2479 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 124  Next
Author Message
 Post subject: Igre
PostPosted: 14. 12. 2007. 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 14. 12. 2007. 18:02
Posts: 10
Location: Zagreb
Pozdrav

Ne mogu a da se osvrnem na situaciju u svijetu igara. Dobijam dojam da su bolja vremena iza mene a da sve gore slijede :( .

Malo stariji (20+god) korisnici se sigurno sjecaju vremena C64, SNES-a, N64, PS kao i svog prvog "pravog" PC-a. Takodjer igara poput starih D&D-ova, Wolfa 3D, pa malo "novijih" poput Fallout i BG serijala, SC-a, RA-a itd. Kakosu to bile dobre igre :)
Danas je situacija puno drugacija. Igre se stancaju po principu "neka lijepo izgleda, ko sljivi igrivost". Katastrofa.

Uzroci? O njima bi se dalo razglabat, pocevsi od sve trulijeg I trulijeg kapitalizma koji propagira trend gluposti. Danas je u trendu bit glup, pocelo je od amera I pomalo siri svoje pipke prema cijelom svijetu. Trend gluposti se osjeca, osim u ovome I u glazbi, odijevanju, lifestylu I drugim podrucjima.

U pocetku pocetaka igre su bile neistrazen teritorij, teritorij koji je svakim novim naslovom otvarao vraca necemu novom, necemu nevidjenom. Danas je tesko i neisplativo biti originalan.

Nadalje, konzumenti: su pretezno klinci koji nemaju pojma o mnogo stvari o zivotu pa tako ni o stanju u svijetu. Bitno je samo da ima bolji PC od susjeda, da mu "Krajzis" ide na 5 FPS-a vise od susjedovog i tona slicnih gluposti. Objasnjavat klincima kako sam se osjecao zaigravsi prvi put npr. Fallout ne vodi nigdje. Kada sam probao rekao mi je:”Sto je to”? “Kakva je to grafika”? No naravno klinci su klinci i ne treba njih krivit.

Razmatrajuci sve ovo dolazim do jos jedne spoznaje, ocito i neminovno starimo :O , sve smo u novim igrama vidjeli negdje prije i prakticki nas nista ne moze iznenadit. S druge strane klinjo koji nema pojma o gro ranijih igrica koje su bile “lijek za dusu” to I ne mora znati. Njemu su danasnje igre cool, originalne I nikad vidjene. Jasno ali ipak…

Trziste se promijenilo. Prije se "znalo" da su igre "jednostavnijeg tipa" namjenjene za konzola, a malo slozenijeg za PC. Vremenom se situacija na trzistu mijenja, dolazi do velike popularizacije konzola (PS bez premca) i odjednom se puno vise ljudi u svijetu igra. Dizajneri, dotad pretezno PC igara razmisljaju: “Treba se bacit na pravljenje igara za konzole, mnogo je laksa I brza zarada”. Naravno da je lakse, u smislu optimizacije napravit igru koja ce radit bez problema na svim konzolama (univerzalne instrukcije) nego na PC-u, gdje je prakticki svaka konfiguracija razlicita.
Dolazi do propadanja malih dizajnerskih firmi, a mnogo njih kupuje svemocni gigant EA. Gigant koji je novce zaradio na trulom kapitalizmu propagirajuci neinteligentne igre za siroke mase. Gigant koji je po meni lider negativne energije u svijetu igara. Rijetki su ostali dosljedni sebi ( Activision, narocito Blizzard)

Eto tesko je sve ovo svest na papir :mrgreen: , a pogotovo se ogranicit na jedno podrucje jer je sve to uzrocno povezano sa situacijom na planetu... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 08:08 
Mda.Ova tema mi je dobro legla s obzirom da sam zadnjih par dana provela (opet :D ) igrajući stare LucasArtsove igre i drmajući snes emulator do besvijesti (tjedan dana bez neta :D ) ,ne kažem da ps nema dobrih igara i svakako mu vizualnu prednost ne uzimam kao lošu stranu,jednostavno ono što stvara negativni sideeffect ljudi da idu za onim što je vizualno atraktivnije,no gledajući šarm i kreativnost starih igara sa lošim vizualnim predispozicijama-logično,puno se više pridavalo samoj igri jer su mogućnosti za vizualno bile ograničene,također,vizualno se postizalo na druge načine-dok je danas imitiranje realnosti u igri jedino čim se bave,i nema kreativnosti.
S druge strane imaš Nintendo koji je ostao dosljedan sebi i ciljanoj publici koju ima,
(Nintendo wii je sjajna,inovativna konzola,Nintendo DS također),od 'starih' novih igara sam igrala Zeldu na wii-ju (super igra no zamjerka na lošu upotrebu konzole-pretpostavljam radi toga što je Zelda izašla kao 'promotivna igra',uz onu igru s katanama kojoj se nemogu sjetiti imena-iskorištavanje osjetljivosti wii remotea-ništa posebno,moglo je puno bolje),
koja je odlična,vizualno je meni prekrasna iako se nemože mjeriti sa ps3 igrama,
Castlevania na ds-u je također izvrsna,dobro,Mario na wii-ju (koji nisam igrala no gledala sam in-game clipove) je odličan prikaz kako uvesti nove stvari u igru a zadržati šarm i ideju originala (pod ovim mislim na Paper Maria,ne ono Mario galaxy 3d smeće),
također nova igra Another Code za ds,koja iskorištava ds i njegov touch screen do maksimuma (dio kada imaš prašnjavu ploču gdje to rješavaš puhanjem u touch screen,pečat gdje moraš preklopiti nintendo ds da bi dobio 'pečat',so on..),Children of mana također za ds,mada me on nije pretjerano oduševio.

Sve su to 'nove' igre koje su uz minimalnu upotrebu 3d animacije (neke i bez nje uopće) zadržale ideju starih igara,eventualno s nečim inovativnim i more importantly-nisu pokleknule za 'što bolja animacija,bolja igra',nintendo je (konkretno u ovoj priči jer ga vidim kao najbolji primjer za temu) i sam oduvijek imao igre koje su vizualno bile impresivne,no i danas sa puno boljim grafičkim mogućnostima ne mijenjaju svoje stare igre,odnosno mijenjaju ih točno onoliko koliko je potrebno da ona bude nova i zanimljiva a da ne narušava ideju ili koncept njenih prijašnjih nastavaka.

Što se tiče kompjuterskih igara-da sad ne kenjam puno jer sam se raspisala o nintendu-naravno,situacija je tragično loša,praktički više ne igram pc igre (osim mmorpg-ova) jer su dvije od tri igre nadjebavanje grafikom sa šupljom pričom.
U tom slučaju,rađe ću po pedeseti put igrat Fallout ili Sam & Max Hit the Road,hvala lijepo.

Inače-ovo bi bio odličan topik za preporuke igara o kakvima se tu diskutira-old schooled but 'new' :mrgreen:

Moja apsolutna preporuka:prijespomenuti Another Code za Nintendo DS
(ovo je besmisleno igrati ako nemate DS,postoje emulatori-koji su,btw.,jako loši-no ovakvu igru je zbilja šteta igrati na emulatoru,osim toga je i neizvedivo)

Image
Image
http://vally8.free.fr/jeux/anothercode/ ... ods028.jpg
http://vally8.free.fr/jeux/anothercode/ ... ods027.jpg
http://www.gameprotv.com/noticias/Anoth ... e_ss07.jpg

Sve je crtano rukom uz minimalnu upotrebu kompjutera ;)


Top
  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 08:38 
Offline
User avatar

Joined: 14. 12. 2007. 18:02
Posts: 10
Location: Zagreb
Pozdrav...

Ti si se osvrnula poglavito na svijet konzola, ja sam vise pricao o "nekim drugim"stvarima"

[Ubu Noir] wrote:
puno se više pridavalo samoj igri jer su mogućnosti za vizualno bile ograničene


Lijepo receno. No ljudii se nisu promjenili/manje vise sve je to stara skola. Samo, mentalni sklop im se promjenio :mrgreen:

Sto se tice Nintenda, u to ne bih previse ulazio. Nintendo je oduvijek bio sinonim kvalitetne tvrtke koja "zna svoj posao", ostali su svoji u teskim vremenima (iako im je bilo situacija"stani pani" , naravno onakav uspjeh hardwareski duplo slabijeg PS od njihovog N64 nisu ocekivali i to im je bila velika puska od koje su se ipak, uspjeli oporavit) i svaka im cast. Sto se tice Wii-a, kreativan - da, inovativan - da, koliko je super - neznam, nisam ga probao. Onako odokativno, malo bi djeluje retardirano, no dok ne probam, jezik za zube :mrgreen:

A sto se tice PC-a nije bas gut. Igrao sam i Bioshock, i NFS pro racer i Crysis...Nije to lose igre, ali ono...Jedina igra koja mi se stvarno svidila, a da je relativno nedavno izasla je COD 4 (Call of Duty za n00bove :lol: )

A sto se tice prijedloga za igre, ja sam za... Evo neka neko probije led :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 08:47 
Quote:
Ti si se osvrnula poglavito na svijet konzola, ja sam vise pricao o "nekim drugim"stvarima"


Ma nisam s namjerom,nego sam se toliko uskenjala s nintendom da mi je bilo glupo zamarati pc-em :D

Recimo da se jedino veselim novom Starcraftu i Falloutu,ostalo više ni ne pratim toliko.
Od mmo-a igram Guild Warse (jah,untr00 :D ),e da,probao neko Tabulu Rasu?
U algoritmu imaju nekakav trial no nikako da se sjetim kupiti ga :/

edit:što je najgore,odobrili su mi beta testing no na to sam bila zaboravila due to seljenje i život bez interneta :(


Top
  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 14. 12. 2007. 18:02
Posts: 10
Location: Zagreb
passanger wrote:
Ma nisam s namjerom,nego sam se toliko uskenjala s nintendom da mi je bilo glupo zamarati pc-em :D

Sve 5 ;-)

passanger wrote:
Recimo da se jedino veselim novom Starcraftu i Falloutu


Veselim im se kao...ma nema usporedbe :mrgreen: . Nadam se da nece ukakat igre. Ne bi trebali iz razloga jer imaju dosta dobru komunikaciju sa fanovima tih serijala...

passanger wrote:
Od mmo-a igram Guild Warse (jah,untr00 :D )


Osobno nisam probao nijedan mmo. Stvarno nemam vremena za to, iako mi se svidja i WOW, i Guild Wars. Imam jos puno "normalnih" igara na popisu koje nisam, a htio bih odigrat...
passanger wrote:
probao neko Tabulu Rasu

ja nisam :O

Edit: Nesto sam zapetljo s ovim "quote-ovima" :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 09:10 
stavio si da quotaš samog sebe :D no dobro,kuži se poanta ;)

ajmo,ajmo,preporuke :mrgreen:


Top
  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
passanger wrote:
Pozdrav

Ne mogu a da se osvrnem na situaciju u svijetu igara. Dobijam dojam da su bolja vremena iza mene a da sve gore slijede :( .


Dojam te ne laze jaro...

passanger wrote:
Malo stariji (20+god) korisnici se sigurno sjecaju vremena C64, SNES-a, N64, PS kao i svog prvog "pravog" PC-a. Takodjer igara poput starih D&D-ova, Wolfa 3D, pa malo "novijih" poput Fallout i BG serijala, SC-a, RA-a itd. Kakosu to bile dobre igre :)
Danas je situacija puno drugacija. Igre se stancaju po principu "neka lijepo izgleda, ko sljivi igrivost". Katastrofa.


Jebiga jaro, slabo ideja, reklama prodaje igru, a u reklamu stane samo grafika ;) Tako da na to ode budzet uglavnom...

passanger wrote:
Uzroci? O njima bi se dalo razglabat, pocevsi od sve trulijeg I trulijeg kapitalizma koji propagira trend gluposti. Danas je u trendu bit glup, pocelo je od amera I pomalo siri svoje pipke prema cijelom svijetu. Trend gluposti se osjeca, osim u ovome I u glazbi, odijevanju, lifestylu I drugim podrucjima.


Mogu se sloziti donekle, al generalno, problem je u reciklazi. Muzika koja je danas "in" je mrtvo ekshumiranje 80-ih, kako onih boljih, pa tako i onih frapantno idioticnih momenata, a kako muzika i film gotovo jednorucke diktiraju pop kulturu...

passanger wrote:
U pocetku pocetaka igre su bile neistrazen teritorij, teritorij koji je svakim novim naslovom otvarao vraca necemu novom, necemu nevidjenom. Danas je tesko i neisplativo biti originalan.


conditional loops only go so far you know...dok ne dobijemo kvantne racunare osudjeni smo na lazne reprezentacije haosa...

passanger wrote:
Nadalje, konzumenti: su pretezno klinci koji nemaju pojma o mnogo stvari o zivotu pa tako ni o stanju u svijetu. Bitno je samo da ima bolji PC od susjeda, da mu "Krajzis" ide na 5 FPS-a vise od susjedovog i tona slicnih gluposti. Objasnjavat klincima kako sam se osjecao zaigravsi prvi put npr. Fallout ne vodi nigdje. Kada sam probao rekao mi je:”Sto je to”? “Kakva je to grafika”? No naravno klinci su klinci i ne treba njih krivit.


Ej nemoj mi srat protiv Crysisa. Braca Turci su zajebali sve i svakog, kako Valve pa i Id. Mada im je fabula kurceva, sa tehnoloskog aspekta ono je vrhunac...

passanger wrote:
Razmatrajuci sve ovo dolazim do jos jedne spoznaje, ocito i neminovno starimo :O , sve smo u novim igrama vidjeli negdje prije i prakticki nas nista ne moze iznenadit. S druge strane klinjo koji nema pojma o gro ranijih igrica koje su bile “lijek za dusu” to I ne mora znati. Njemu su danasnje igre cool, originalne I nikad vidjene. Jasno ali ipak…


E, upravo. Igre su cesce evolucionarne nego revolucionarne, jednom u odoka pet godina se desi neki zaista bitan pomak kao sto je bio GTA III, Half-Life kec, Medieval: Total War..neka mehanika igre koja izvrne sve naglavacke...ostali moraju prezivjeti sa standardnim odlikama, grafika, scenario, kvalitet zavrsnice...

passanger wrote:
Trziste se promijenilo. Prije se "znalo" da su igre "jednostavnijeg tipa" namjenjene za konzola, a malo slozenijeg za PC. Vremenom se situacija na trzistu mijenja, dolazi do velike popularizacije konzola (PS bez premca) i odjednom se puno vise ljudi u svijetu igra. Dizajneri, dotad pretezno PC igara razmisljaju: “Treba se bacit na pravljenje igara za konzole, mnogo je laksa I brza zarada”. Naravno da je lakse, u smislu optimizacije napravit igru koja ce radit bez problema na svim konzolama (univerzalne instrukcije) nego na PC-u, gdje je prakticki svaka konfiguracija razlicita.


E tu si se loma zajebo, PC ima univerzalne instrukcije i to od davno...hint: Direct X ;) Daleko je teze izvrsit optimizaciju za konzolu...zasto? Zato sto igra za konzolu mora raditi besprijekorno na istoj, dok za PC optimizaciju i nemoraju raditi, samo udare zesce potrebe od masine potrosaca...Zato ce uvjek PC igre biti bar dva koraka ispred onih za konzole...

passanger wrote:
Dolazi do propadanja malih dizajnerskih firmi, a mnogo njih kupuje svemocni gigant EA. Gigant koji je novce zaradio na trulom kapitalizmu propagirajuci neinteligentne igre za siroke mase. Gigant koji je po meni lider negativne energije u svijetu igara. Rijetki su ostali dosljedni sebi ( Activision, narocito Blizzard)


Uz duzno postovanje, uletio si na skroz pogresnu njivu na siptarskom traktoru...Pod krilima EA-a su bili skoro svi koji su bili bilo sta sto se tice inovativnog dizajna i mehanike igara od sredine 80-ih pa sve do kraja devedesetih. Origin (Ultima, Wing Commander, Privateer, System Shock...), Bullfrog (Syndicate, Dungeon Keeper, Theme Hospital, Populous...), Maxis (Sims), Westwood (Blade Runner, C&C...), a kao dokaz da se ne predaju, Crytek je pod njihovim krilima...a kupili su i Pandemic i BioWare. Mislim uredu, unistili su skoro sve od tih famoznih studija al kad se nesto ne prodaje, il kad se prosto zajebe (kao sto je usran C&C serijal, Ultima IX), u kapitalistickom okruzenje se desava sto se desava, pogotovo ako je za kormilom konzervativna debilchina kao sto je bio Larry Probst. Microsoft nije nimalo bolji, samo pogledaj sta su uradili Digital Anvil-u (Freelancer). Neminovna propast ultra-glupih serijala kao FIFA i Need for Speed ce ih dovesti u realnost, ali jebiga, da nije bilo EA bar simulacije auto-trka (koje jedino igram religiozno) bi zauvjek ostale u ogavnom domenu onog sto Codemastersi izbacuju. Hvala im za sansu koju su pruzili Milestone-u (Superbike 2001) i ISI-u (F1 od 98 do 2002). Da nije bilo ISI-a i njihovog enginea nebi bilo ni SimBina, pa shodno tome ni GTR-a, ni WTCC-a...sad sto su debili ipak radje kupovali jebenog Colina i TOCA-u je zakon trzista i nizih nivoa koncentracije...

passanger wrote:
Eto tesko je sve ovo svest na papir :mrgreen: , a pogotovo se ogranicit na jedno podrucje jer je sve to uzrocno povezano sa situacijom na planetu... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
[Ubu Noir] wrote:
Mda.Ova tema mi je dobro legla s obzirom da sam zadnjih par dana provela (opet :D ) igrajući stare LucasArtsove igre i drmajući snes emulator do besvijesti (tjedan dana bez neta :D ) ,ne kažem da ps nema dobrih igara i svakako mu vizualnu prednost ne uzimam kao lošu stranu,jednostavno ono što stvara negativni sideeffect ljudi da idu za onim što je vizualno atraktivnije,no gledajući šarm i kreativnost starih igara sa lošim vizualnim predispozicijama-logično,puno se više pridavalo samoj igri jer su mogućnosti za vizualno bile ograničene,također,vizualno se postizalo na druge načine-dok je danas imitiranje realnosti u igri jedino čim se bave,i nema kreativnosti.


Puno je teze imitirati realnost nego razviti nekakvu dvoizlaznu mehaniku igre. Tako je i u mnogo cemu, ne samo u igrama, pogledaj jednu sliku Da Vincija i jednu od Basquiata pa ces skontat na sta mislim ;) Oboje su imali svoju publiku, s tim da je jedan bio ociti genije i debelo grijao guzicu, dok je drugi bio puki narkoman na pravom mjestu u pravo vrijeme...Puno ce vise ljudi igrati usrani Ace Combat nego X-Plane, dzaba sto je prva mrtva jednostavnost sa ogavnom pricom a potonja meisterwerk fizicke simulacije. Ljudi vole jednostavnost, ne dubinu. Shodno tome i popularnost smeca kao sto je Guitar Hero...

[Ubu Noir] wrote:
S druge strane imaš Nintendo koji je ostao dosljedan sebi i ciljanoj publici koju ima,
(Nintendo wii je sjajna,inovativna konzola,Nintendo DS također),od 'starih' novih igara sam igrala Zeldu na wii-ju (super igra no zamjerka na lošu upotrebu konzole-pretpostavljam radi toga što je Zelda izašla kao 'promotivna igra',uz onu igru s katanama kojoj se nemogu sjetiti imena-iskorištavanje osjetljivosti wii remotea-ništa posebno,moglo je puno bolje),
koja je odlična,vizualno je meni prekrasna iako se nemože mjeriti sa ps3 igrama,
Castlevania na ds-u je također izvrsna,dobro,Mario na wii-ju (koji nisam igrala no gledala sam in-game clipove) je odličan prikaz kako uvesti nove stvari u igru a zadržati šarm i ideju originala (pod ovim mislim na Paper Maria,ne ono Mario galaxy 3d smeće),
također nova igra Another Code za ds,koja iskorištava ds i njegov touch screen do maksimuma (dio kada imaš prašnjavu ploču gdje to rješavaš puhanjem u touch screen,pečat gdje moraš preklopiti nintendo ds da bi dobio 'pečat',so on..),Children of mana također za ds,mada me on nije pretjerano oduševio.


Skinucu kapu Nintendu za cinjenicu da su ipak pokusali promjeniti malo mehaniku samog "igranja", al su im generalno izdanja prosjecna. Moze biti da je do toga da je Nintendo ostao vjeran svojoj originalnoj publici koje ja zaista nikad nisam bio dio. Zajmili bi me ponekad na kjut faktor i ako igrica zaista ima neki smek (npr. Pikmin), ali generalno ne volim ni platforme ni logicke bezvezarije, tako da je DS za mene skoro pa nepostojeca konzola...a i PS je imao igrica na taj Nintendo fazon, pogotovo Katamari serijal, koji je sad na X360, i u svoje vrijeme je bio daleko bolji od bilo cega sto je Nintendo nudio u istoj kategoriji. Slozit cu se da je Mario Galaxy smece, ali ja Maria nikad nisam ni volio ni mogao igrati duze od 10 minuta...

[Ubu Noir] wrote:
Sve su to 'nove' igre koje su uz minimalnu upotrebu 3d animacije (neke i bez nje uopće) zadržale ideju starih igara,eventualno s nečim inovativnim i more importantly-nisu pokleknule za 'što bolja animacija,bolja igra',nintendo je (konkretno u ovoj priči jer ga vidim kao najbolji primjer za temu) i sam oduvijek imao igre koje su vizualno bile impresivne,no i danas sa puno boljim grafičkim mogućnostima ne mijenjaju svoje stare igre,odnosno mijenjaju ih točno onoliko koliko je potrebno da ona bude nova i zanimljiva a da ne narušava ideju ili koncept njenih prijašnjih nastavaka.


to definitivno stoji...mada je generalno Nintendo uspio sa prevodima u 3D okruzenje, Ocarina of Time, Mario 64, Metroid Prime...

[Ubu Noir wrote:
Što se tiče kompjuterskih igara-da sad ne kenjam puno jer sam se raspisala o nintendu-naravno,situacija je tragično loša,praktički više ne igram pc igre (osim mmorpg-ova) jer su dvije od tri igre nadjebavanje grafikom sa šupljom pričom.
U tom slučaju,rađe ću po pedeseti put igrat Fallout ili Sam & Max Hit the Road,hvala lijepo.


Ne igram mmorpg-ove. Suho nabijanje statistika i skupljanje inventara meni nije igranje, to je ko posao ili neka cyber-tortura. WoW je jedno od najvecih razocarenja koje sam imao priliku dozivjeti. Al eto, neki se u to kunu...bilo je igara, ima igara, koje su u stanju igraca odvesti u jedno kompletno kulturulosko iskustvo. Kako su GTA III i nastavci sjajno docarali surovi idiotizam Americke realnosti kroz blesave radio stanice i sporadicne dijaloge sa sugradjanima na ulici, tako i Assassin's Creed oslikava zatvorenost, spletku i nekad nevjerovatnu ljepotu Bliskog Istoka. Oboje su to ucinili uz cisto vrhunsku grafiku za svoje vrijeme, kao i uz scenario koji se ne moze otpisati kao nebitan. Isto tako bi bilo suludo reci da Halo ili Half-Life ne nude jedno zaista kvalitetno iskustvo, kako scenariom pa tako i grafickim uredjenjem. Medieval: Total War 2 je odlican nastavak igri koja je bila mrtvi orgazam za bilo kojeg megalomana sa voljom za moci u srednjovjekovnoj Evropi. BioShock je krajnje interesantna i originalna igra. Ako vam Oblivion nije valjo ja zaista neznam kakav bi vi RPG igrali...Ima igara, samo vi starite pa vas slabo iznenadjuju, ili jednostavno vam sistem same igre ne imponira...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
passanger wrote:
Sto se tice Nintenda, u to ne bih previse ulazio. Nintendo je oduvijek bio sinonim kvalitetne tvrtke koja "zna svoj posao", ostali su svoji u teskim vremenima (iako im je bilo situacija"stani pani" , naravno onakav uspjeh hardwareski duplo slabijeg PS od njihovog N64 nisu ocekivali i to im je bila velika puska od koje su se ipak, uspjeli oporavit) i svaka im cast. Sto se tice Wii-a, kreativan - da, inovativan - da, koliko je super - neznam, nisam ga probao. Onako odokativno, malo bi djeluje retardirano, no dok ne probam, jezik za zube :mrgreen:


Nintendo, kao firma, nisu nista manji fasisti od Atari-a i Electronic Arts-a, i sve sto im se desilo sa N64 su debelo zasluzili. Bili su glavom i bradom ispred konkurencije nakon trece generacije konzola, ali su kao tipicni uhljupi odlucili ostati uz reatrdirani kertridz. I naravno, onaj "official nintendo seal of quality" se debelo placao, a imali su i opasnu istoriju ucjenjivanja i zakidanja razvijaca, sto su naravno nakon silnog jebavanja od strane Sony-a nasli za shodno da malo "koriguju"...Ali slozit cu se da bruka tih igara (pogotovo onih za DS) djeluju moronski. Ono sranje sa gitarom po kojoj tandrces sa stylus-om...pa zaista dokle vise sa tim bedarijama...dajte napravite igru jebo vas otac!

passanger wrote:
A sto se tice PC-a nije bas gut. Igrao sam i Bioshock, i NFS pro racer i Crysis...Nije to lose igre, ali ono...Jedina igra koja mi se stvarno svidila, a da je relativno nedavno izasla je COD 4 (Call of Duty za n00bove :lol: )

A sto se tice prijedloga za igre, ja sam za... Evo neka neko probije led :twisted:


Svaki NFS od Porschea naovamo je mrtvi SHIT. COD4 mi je krajnje mlak. Pogotovo zbog odurne okoline s kojom je interakcija minimalna. Tu ga BioShock i Crysis ostavljaju u povojima...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 11:54 
stari serator wrote:
[Ubu Noir] wrote:
Mda.Ova tema mi je dobro legla s obzirom da sam zadnjih par dana provela (opet :D ) igrajući stare LucasArtsove igre i drmajući snes emulator do besvijesti (tjedan dana bez neta :D ) ,ne kažem da ps nema dobrih igara i svakako mu vizualnu prednost ne uzimam kao lošu stranu,jednostavno ono što stvara negativni sideeffect ljudi da idu za onim što je vizualno atraktivnije,no gledajući šarm i kreativnost starih igara sa lošim vizualnim predispozicijama-logično,puno se više pridavalo samoj igri jer su mogućnosti za vizualno bile ograničene,također,vizualno se postizalo na druge načine-dok je danas imitiranje realnosti u igri jedino čim se bave,i nema kreativnosti.


Puno je teze imitirati realnost nego razviti nekakvu dvoizlaznu mehaniku igre. Tako je i u mnogo cemu, ne samo u igrama, pogledaj jednu sliku Da Vincija i jednu od Basquiata pa ces skontat na sta mislim ;) Oboje su imali svoju publiku, s tim da je jedan bio ociti genije i debelo grijao guzicu, dok je drugi bio puki narkoman na pravom mjestu u pravo vrijeme...Puno ce vise ljudi igrati usrani Ace Combat nego X-Plane, dzaba sto je prva mrtva jednostavnost sa ogavnom pricom a potonja meisterwerk fizicke simulacije. Ljudi vole jednostavnost, ne dubinu. Shodno tome i popularnost smeca kao sto je Guitar Hero...


O,ne bi vjerovao koliko je teže postići realnost jednostavnošću nego nabijanjem piksela,
kako u igrama tako u umjetnosti,većina ljudi s akademije izlazi s jednakim temeljima da na slikama imitira realnost,a to će im u budućnosti služiti kao samo još jedan alat koji znaju koristiti..ne kažem da ne cijenim nečiju mogućnost da projicira realnost,no općenito u 'biznisu' umjetnosti cilj je s što manje dobiti što više,što se tiče igara-
tu je publika puno šira i puno više 'common',pa se situacije obrće-što realnije postaje gotovo glavni faktor igre,ne kažem da se žalim,i meni to legne naravno,ipak poboljšava stanje igrača dok igra igru odnosno lakše se 'ufura' i doživljava ju jače,
amen to that,ali nažalost korporacije su to prepoznale i baziraju se većinski na šminku,a ne na koncept igre.You get the point.

Usporedba:Guild Wars vs. Zelda Wii-voda
Ako pogledaš dijelove igre u kojima je voda (jezero,more,potok,štogod) u Guild Warsima i zumiraš (pod uvjetom da imaš prihvatljivu grafičku karticu,jel) vidit ćeš da je voda rađena na princip slikanja-svaki pikselić je za sebe,odnosno korišteno je naravno bezbroj tonova bezbroj boja slaganih da bi dobio apsolutan doživljaj vode,u Zeldi imaš dio gdje..well,pecaš,voda u zeldi je rađena ovako:vidiš dno jezera/rijeke (ako je plitko,ima ih više),preko slike dna je,naravno,sloj 'kretanja vode' odnosno izvijena je slika,i na to su bačene mrlje u dva tona koje imitiraju blago ljeskanje vode (pod dnevnim svjetlom).Dakle slika,blago iskrivljenje,mrljice.I naravno,ribe koje plivaju dolje.
Učinak je gotovo isti (meni je u Zeldi voda mnogo realnija,no znam da se neki ne bi složili),postignut je jednak rezultat s tim da se oko GW-a trudio tim od stotine ljudi da postignuli ono što je vrlo jednostavno izvedeno u Zeldi,usudila bih se reći da većina ne vidi kolika je razlika u radu između te dvije 'slike' vode,i sa mog nekakvog slikarskog aspekta mogu reći da se nintendo u ovom slučaju iskazao više od gw tima,logično,
nintendovci su mogli bez problema napraviti jednak posao kao i gw-ovci,no oni su uhvatili srž i dobiti jednak ako ne i bolji rezultat.

Valjda si skontao što sam htjela reći ovime :D


Top
  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 18:09 
Offline
User avatar

Joined: 14. 12. 2007. 18:02
Posts: 10
Location: Zagreb
Ej nemoj mi srat protiv Crysisa. Braca Turci su zajebali sve i svakog, kako Valve pa i Id. Mada im je fabula kurceva, sa tehnoloskog aspekta ono je vrhunac...

Potpuno krivo IMHO. Po trailerima sam ocekivo nesto blizu realtime-u, a dobio se lose optimizirani proizvod koji, ne samo da nije revolucija, vec je tek nekakva slaba evolucija (ima veliki potencijal ali napredak u odnosu na FC i nije neki). Far Cry je puno veca (r)evolucija za mene (prva punokrvna dx 9 igra, jos uvijek ostavlja bez daha prekrasnim izgledom, vrhunskim interijerom/lokacijama i jako dobrim gameplayom.

tu si se loma zajebo, PC ima univerzalne instrukcije i to od davno...hint: Direct X ;) Daleko je teze izvrsit optimizaciju za konzolu...zasto? Zato sto igra za konzolu mora raditi besprijekorno na istoj, dok za PC optimizaciju i nemoraju raditi, samo udare zesce potrebe od masine potrosaca

Opet se ne slazem: Znas zbog cega je lakse napravit igru za konzole? Ne zbog lakseg programiranja ili modeliranja, ili standradiziranog HW-a i "OS-a" na konzolama, vec zbog manje zahtjevnih korisnika, pa tako i igara prilagodjenih njima.

Ionako vecina vremena za razvoj i izdavanje igre se provede na art-pizdarije, znaci modeliranje, teksturiranje, zvuk, 'ziku i sl., a to je ista kita i na konzolama i PCu. Samo programiranje je jos najmanji problem, pogotovo na konzolama, gdje razni bugovi ionako prodju nezapazeno.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 15. 12. 2007. 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 02. 06. 2003. 00:22
Posts: 4350
Location: Å iroki Brijeg
Helouuu, Elder Scrolls, NWN, FF, Squaresoft ENIX, rpg ownage in general.. iznad svih ostalih..

Ostalo se moze ubaciti pod kategoriju Starcraft i ostali, sto se tice rts-ova..

Kao sto se i Quake III Arena, UT99 mogu ubaciti pod jedno, i ostali FPS-ovi pod drugo..

Nema tu filozofije.. 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 06:59 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
[Ubu Noir] wrote:
O,ne bi vjerovao koliko je teže postići realnost jednostavnošću nego nabijanjem piksela,
kako u igrama tako u umjetnosti,većina ljudi s akademije izlazi s jednakim temeljima da na slikama imitira realnost,a to će im u budućnosti služiti kao samo još jedan alat koji znaju koristiti..ne kažem da ne cijenim nečiju mogućnost da projicira realnost,no općenito u 'biznisu' umjetnosti cilj je s što manje dobiti što više,što se tiče igara-
tu je publika puno šira i puno više 'common',pa se situacije obrće-što realnije postaje gotovo glavni faktor igre,ne kažem da se žalim,i meni to legne naravno,ipak poboljšava stanje igrača dok igra igru odnosno lakše se 'ufura' i doživljava ju jače,
amen to that,ali nažalost korporacije su to prepoznale i baziraju se većinski na šminku,a ne na koncept igre.You get the point.


Biznis umjetnosti? Jel to marketing? O tome ne raspravljam. Pokusavam se ubjediti da tako nesto ne postoji, da ne bih reakcionarno uletio u prvi soping centar i/ili bogomolju i nasumice prosuo par okvira iz gladnog Kalasha po nevinim, neslutecim "konzumerima"...:mrgreen: Ili mozda jos bolje u Sotheby's ili Christie's. Tamo je slag tog, "potrosackog drustva", oni najjadniji, najbjedniji kenjci...kolekcionari...

Vidis, ljepota otkrica je da kad neko provali tehniku ili princip da se nesto postigne, i ako nije naravno totalna pizdurina od coeka, ostavice to za slijedece generacije da se isti nemoraju patit kao njihov prethodnik. Isto kao sto su Durer-ove matrice kocaka rjesile mnogim crtacima njegovog vremena bruku problema, tako i rutine koje se pisu za ponasanje vode, sjena, rastinja...ad infinitium rjesavaju neka kljucna pitanja i probleme ponasanja objekta za informaticare. Svaki pomak u tom smislu je dobrodosao, pogotovo zato sto je nepisano pravilo kompjuterske igre da sto blize simulira realnost, a opet umjetnosti i nije. Iz toga se da zakljuciti da, dok ima mjesta za umjetnost u igri, nema bas nekog mjesta za igru u umjetnosti...

[Ubu Noir] wrote:
Usporedba:Guild Wars vs. Zelda Wii-voda
Ako pogledaš dijelove igre u kojima je voda (jezero,more,potok,štogod) u Guild Warsima i zumiraš (pod uvjetom da imaš prihvatljivu grafičku karticu,jel) vidit ćeš da je voda rađena na princip slikanja-svaki pikselić je za sebe,odnosno korišteno je naravno bezbroj tonova bezbroj boja slaganih da bi dobio apsolutan doživljaj vode,u Zeldi imaš dio gdje..well,pecaš,voda u zeldi je rađena ovako:vidiš dno jezera/rijeke (ako je plitko,ima ih više),preko slike dna je,naravno,sloj 'kretanja vode' odnosno izvijena je slika,i na to su bačene mrlje u dva tona koje imitiraju blago ljeskanje vode (pod dnevnim svjetlom).Dakle slika,blago iskrivljenje,mrljice.I naravno,ribe koje plivaju dolje.
Učinak je gotovo isti (meni je u Zeldi voda mnogo realnija,no znam da se neki ne bi složili),postignut je jednak rezultat s tim da se oko GW-a trudio tim od stotine ljudi da postignuli ono što je vrlo jednostavno izvedeno u Zeldi,usudila bih se reći da većina ne vidi kolika je razlika u radu između te dvije 'slike' vode,i sa mog nekakvog slikarskog aspekta mogu reći da se nintendo u ovom slučaju iskazao više od gw tima,logično,
nintendovci su mogli bez problema napraviti jednak posao kao i gw-ovci,no oni su uhvatili srž i dobiti jednak ako ne i bolji rezultat.

Valjda si skontao što sam htjela reći ovime :D


Ne znam, nisam igrao GW, a za vodu u Zeldi, pa izgleda solidno, no nemoj zaboraviti da je i to najvjerovatnije trodimenzionalni objekt kako mi informaticari to vidimo, sa ponasanjima i odlikama. Ipak ima odredjena kolicina koda iza toga sto uvjek komplicira stvari. Nije to vise neka brutalno naljepljena 4X4 pikselna tekstura u koju se jednostavno ubaci blokada i podrucje se deklarise kao "iza nevidljivog zida" za igraca...I cesto, ljudi zaboravljaju da igre rade ogromni timovi, sto je poseban sjeb kad se igra radi sa nekim specificnim umjetnickim pristupom, bilo kakvo odbijanje sa teme bi rusilo atmosferu igre...a kako se igre cesto rade prvo kao preliminarni dizajn (samog programa, ovo je informaticarski termin i nema veze sa grafikom), pa se onda uradi konceptualna umjetnost i scenario, pa tek onda kompjuterski umjetnici to prevode u trodimenzionalne modele, dok skroz drugi likovi prave za iste modele teksture, a graficki programeri urade za to sve svjetlosne rutine...jako brzo se moze desiti da se proizvod kompletno samounisti po savovima, naravno ako direkcija nema blistavo cistu ideju kako zeli da im sve to na kraju ispadne. Zato su Nintendove igrice cesto tek prividno jednostavne.

P.S. Vidjeh na screenshotovima vodu u GW-u, isto kao i u zeldi, trodimenzionalni objekt sa prozirnoscu i reflekcijom (nema tu nikakvog slaganja piksela ;))...pretpostavljam da je zeldina voda bila jos teza za napravit, jer je ista morala radit na daleko vise hendikepiranom aparatu i biti u skladu sa ostatkom svjeta u igri...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 07:14 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
+Abigail+ wrote:
sto se RPG.a tice..i Obliviona, meni je prica iskreno bila bezveze. Sjecam se koliko se iscekivao, a kad je izasao, vecina je bila razocarana nezanimljivom fabulom, al zato je grafika bila ta koja je vrlo lako skrenula paznju. pa ono..ako hocete sve u jednom, igrajte morrowind.a. mada ja nikad nisam bila RPG fan..


Svjet u Oblivionu je meni licno prejeben, nisam ga dovoljno igrao da me fabula razocara...

+Abigail+ wrote:
UT, Doom, Quake, easy, fun and efficient. ne opterecava komp, nema velike konfig. zahtjeve, a sluzi svrsi.


Nije bas tako hehe, bar ne kad su isti izasli, svojevremeno je svaki gurao specifikaciju minimalne konfiguracije... ;-)

+Abigail+ wrote:
N4S wise, nakon preigranog UG.a, koji je bio do tada vrhunac dosade, al opet savrsen za izivljavanje na volanu (koji je crko nakon odredjenog vremena :oops: ), prestala sam ga igrati, kao i sve nastavke..totalno nezanimljivo i reciklirano..


Kao sto rekoh, Porsche Unleashed je za mene kraj NFS serijala, nakon toga su odlucno ostavili iza sebe bilo kakav pokusaj simulacije kretnje vozila, a bogme i sve aspiracije ka realizmu, nestale su kabine automobila, nestao je cejf voznje...al eto, ima sad "soundtrack", "product placement", "naljepnice", i naravno pregrst proleterskih vozilica koje nije cejf (vec je napor) voziti in life a kamoli u igrici. Sta ce koji kurac Golfovi, Cobalti i Focusi u takvoj igri...hajd kontam u GT-u al stvarno su debili. TDU je vec povratak na stari, izvorni princip automobilistickih igara, genijalno izdanje, malo repetitivno al definitivno pruza "cejf" koji su nekad samo izdanja NFS-a mogla ponuditi...


+Abigail+ wrote:
support platform igre je Alien Ware hah mislim da dosta govori o potrebnoj konfiguraciji.
znam da su neki likovi uzeli dvije najjace GeForce graficke i opet je nisu uspjeli pokrenuti na kompu..sto me dovodi do tvoje price o kapitalistickom drustvu, jel;) (neka optimalna cijena vec 'sagradjenog' kompa AWare.a je oko 10k)


To je ipak marketing usrani, kako 8800GTX pa tako i AW...nema mi nista gluplje od AW racunara, mozes isto sranje sama sastavit u kuci za cetvrtinu cjene. Ja sam igrao Crysis odvrnut do daske, na stabilnih 40fps na racunaru koji je kostao 2000$.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 07:26 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
passanger wrote:
Potpuno krivo IMHO. Po trailerima sam ocekivo nesto blizu realtime-u, a dobio se lose optimizirani proizvod koji, ne samo da nije revolucija, vec je tek nekakva slaba evolucija (ima veliki potencijal ali napredak u odnosu na FC i nije neki). Far Cry je puno veca (r)evolucija za mene (prva punokrvna dx 9 igra, jos uvijek ostavlja bez daha prekrasnim izgledom, vrhunskim interijerom/lokacijama i jako dobrim gameplayom.


E sad stvarno ne kontam, sve sto je bilo u trailerima je u igri. Drvece koje se urusava, potpuno unistive zgrade i konstrukcije, eksplozije, voda, i sve je realtime...neznam po cemu je lose optimiziran proizvod. Crysis je najavljen kao high-end igra i kao takav je i izdan. Mozda nemas bjesan racunar, al nemam ni ja...

passanger wrote:
Opet se ne slazem: Znas zbog cega je lakse napravit igru za konzole? Ne zbog lakseg programiranja ili modeliranja, ili standradiziranog HW-a i "OS-a" na konzolama, vec zbog manje zahtjevnih korisnika, pa tako i igara prilagodjenih njima.

Ionako vecina vremena za razvoj i izdavanje igre se provede na art-pizdarije, znaci modeliranje, teksturiranje, zvuk, 'ziku i sl., a to je ista kita i na konzolama i PCu. Samo programiranje je jos najmanji problem, pogotovo na konzolama, gdje razni bugovi ionako prodju nezapazeno.


Apsurdan argument. GTA III? Prvo izasao za PS2. Tek nakon godinu preveden za PC. Ako je to po tebi "pojednostavljena igra", onda imamo susto suprotne definicije kompleksnosti. Dalje MGS serijal, Mercenaries (XBOX)...Jednostavno, lakse je napraviti igru za PC. Iako XBOX rjesava dosta tih problema jer su komande i rutine skoro pa iste kao i na Win PC-u.

Dalje, PS2 je bio zloglasan zbog svoje limitirane memorije za teksture, moralo se pribjezavati teskim trikovima da bi se zaobisla ta "staka" masine. Bug-ovi na konzolama? U prosloj generaciji igara za konzole bugovi se nisu mogli ukloniti patch-om. Za PC vec deceniju i vise izlaze poluigrivi i apsolutno neigrivi proizvodi koji se kasnije krpe da bi radili, dok za konzolu ako igra ne radi, potrosac ce je vratiti i nakon prvog vala kupaca istih vise nece biti i razvijac je potpisao sopstvenu likvidaciju...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 30. 08. 2007. 19:01
Posts: 361
Location: sisak,hrvatska
ma niste normalni,nije dovoljno što u svom društvu slušam vječna razglabanja o oblivionu,call of duty (ma ko ga jebe kako se već to piše),fearu,prije je bilo bolje sada ništa ne valja i sl govnima,još to i ovdje moram gledati.sve se komercijalizira i sve je otišlo u kurac,jer ne prolazi kvaliteta,već je bitno da igra lijepo izgleda i privuče ljude,odnosno novac.gledajući te igre,u zadnje vrijeme su sve iste.ili se radi o nekim genetski modificiranim mutantima ili se igramo rata i ratatatatata....ma idu mi na živce. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 17:48 
Quote:
Biznis umjetnosti? Jel to marketing? O tome ne raspravljam. Pokusavam se ubjediti da tako nesto ne postoji, da ne bih reakcionarno uletio u prvi soping centar i/ili bogomolju i nasumice prosuo par okvira iz gladnog Kalasha po nevinim, neslutecim "konzumerima"...:mrgreen: Ili mozda jos bolje u Sotheby's ili Christie's. Tamo je slag tog, "potrosackog drustva", oni najjadniji, najbjedniji kenjci...kolekcionari...

Vidis, ljepota otkrica je da kad neko provali tehniku ili princip da se nesto postigne, i ako nije naravno totalna pizdurina od coeka, ostavice to za slijedece generacije da se isti nemoraju patit kao njihov prethodnik. Isto kao sto su Durer-ove matrice kocaka rjesile mnogim crtacima njegovog vremena bruku problema, tako i rutine koje se pisu za ponasanje vode, sjena, rastinja...ad infinitium rjesavaju neka kljucna pitanja i probleme ponasanja objekta za informaticare. Svaki pomak u tom smislu je dobrodosao, pogotovo zato sto je nepisano pravilo kompjuterske igre da sto blize simulira realnost, a opet umjetnosti i nije. Iz toga se da zakljuciti da, dok ima mjesta za umjetnost u igri, nema bas nekog mjesta za igru u umjetnosti...


Da,biznis.I to vrlo ružan i truo biznis,trust me on that ;) No ne želim uopće počinjati o tome,to je jedna druga jako široka tema o kojoj mogu reći dosta iz svog iskustva i iskustva drugih.No recimo da se slažem s gore navedenim,osim što bih ja ispravila zadnju rečenicu sa - dok ima mjesta za igranje u umjetnosti,nema mjesta za umjetnost u igri :oops:

Quote:
Ne znam, nisam igrao GW, a za vodu u Zeldi, pa izgleda solidno, no nemoj zaboraviti da je i to najvjerovatnije trodimenzionalni objekt kako mi informaticari to vidimo, sa ponasanjima i odlikama. Ipak ima odredjena kolicina koda iza toga sto uvjek komplicira stvari. Nije to vise neka brutalno naljepljena 4X4 pikselna tekstura u koju se jednostavno ubaci blokada i podrucje se deklarise kao "iza nevidljivog zida" za igraca...I cesto, ljudi zaboravljaju da igre rade ogromni timovi, sto je poseban sjeb kad se igra radi sa nekim specificnim umjetnickim pristupom, bilo kakvo odbijanje sa teme bi rusilo atmosferu igre...a kako se igre cesto rade prvo kao preliminarni dizajn (samog programa, ovo je informaticarski termin i nema veze sa grafikom), pa se onda uradi konceptualna umjetnost i scenario, pa tek onda kompjuterski umjetnici to prevode u trodimenzionalne modele, dok skroz drugi likovi prave za iste modele teksture, a graficki programeri urade za to sve svjetlosne rutine...jako brzo se moze desiti da se proizvod kompletno samounisti po savovima, naravno ako direkcija nema blistavo cistu ideju kako zeli da im sve to na kraju ispadne. Zato su Nintendove igrice cesto tek prividno jednostavne.

P.S. Vidjeh na screenshotovima vodu u GW-u, isto kao i u zeldi, trodimenzionalni objekt sa prozirnoscu i reflekcijom (nema tu nikakvog slaganja piksela ;))...pretpostavljam da je zeldina voda bila jos teza za napravit, jer je ista morala radit na daleko vise hendikepiranom aparatu i biti u skladu sa ostatkom svjeta u igri...


Već sam spomenula da u zeldi ima više jezera i rijeka,u gw-u ima još više,
u gw-u ima često scena (zapravo,to se najviše ponavlja) kad se radi o odsjaju neba,
takvu ni ne možeš raditi piksel po piksel jer tako ne izgleda u prirodi,
don't take my word for it,al mislim da tamo kod starog Ascalona (pre-apocalyptic) ima jedna rijeka gdje farmaš gargoylee koja ima prirodni dnevni odsjaj i gdje je rađeno poluslikarski (screenshotala bih ali u pre-apoc ascalon mogu doći samo ako radim novog lika,a nakon burne subote mi se to zbilja ne da :D ),ima i negdje u gw Factionsima sigurno,dobro u Nightfallu je zbilja većina rađena na odsjaj zbog samog neba.No dobro,ako hoćeš zaboravi GW,hrpa igara je rađena na taj princip,pa biraj :D
Što se Zelde tiče,naravno da je sve to zapravo hrpa kodova,no to ne čini iznimku,sve je tako rađeno,da rade veliki timovi,dakako,i onu najjadniju najlošiju igru su radili veliki timovi,to mi ništa ne znači ;)
Naravno da u igri ne smije biti toliko umjetničkog odstupanja,zato i kažem da je u doba lošije grafike bilo više prostora kreativnosti,jer se zbog loših predispozicija za igru više trudilo oko samog izgleda igre (dakako,i danas se puno više radi na izgledu nego tad,ali u jednom drukčijem smislu,u ovom slučaju prijespomenuti timovi rade više na realnosti,nego na dizajnu igre,a ja govorim o dizajnu).Ja npr. volim Maria i apstraktne blesave pozadine jednako koliko volim svoj GW artbook iz collectors e. ,i nije mi bila namjera omalovažavati rad koji se vodio na GW-u kao i na hrpetini igara rađenoj na isti princip,no kao 'slikar' (gee,this sounds so official,yikes :shock: ) uvijek volim dozu kreativnosti u igrama,bilo to zbog odrastanja na nintendu i segi,bilo to zato jer većinu tjedna provodim pokušavajući prenijeti ono što vidim što realnije na papir/platno zbog obaveze,bilo to jer sam jednostavno takva.I veseli me kad vidim jednostavne koncepte kao voda u Zeldi,kad znam koliko se to moglo kompliciranije odraditi danas kad se sve svelo na tko će napraviti hiperrealniju igru i napraviti svoju malenu revoluciju u svijetu grafike koja će trajati dok ne dođa nova igra,znači nekoliko mjeseci.
Nemam ništa protiv nadjebavanja s grafikom,dok u pozadini leži dobar skelet igre sa dobrom pričom i dobrom izvedbom ;-)


Top
  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
+Abigail+ wrote:
mozebit da ima i neka Barbie, provjeri..


:mrgreen:

+Abigail+ wrote:
ja..kao da cu customizationom poboljsati govno od masine..
na UG.u sam vecinom Mitsubishi vozila, mada eto..ona Toyota i Mazda su znale posluziti svrsi. ove kasnije verzije nisam ni pokusala igrati..


Even the softest silk cannot polish a TURD :mrgreen:

Megaglupost je meni licno bila da kad kurcevu Miatu (MX-5 za vas eurotrashere) nabrijes do daske ispadne bolja od jebenog Skylinea...al nidje al veze...

Nazalost igrao sam ih ja sve, i osim MW-a sve prekuco...incidentno MW mi se ucinio kao najmanje falican...Carbon je bio gori nego film koji je pokusao emulirati...mrtvi moronluk...

+Abigail+ wrote:
fakat da mozes..ono...njihova HD memorija mi je preseravanje realno..kome trebaju desetine terabajta za kucnu upotrebu.
sto se sastavljanja tice, ja sam uvijek za opciju kupovanja pojedinacnih komponenti, nego 'prebuilt' kompa..

+AW dizajn kucista mi je odvratan.

igrao si full verziju, ne trial?
*shiversss*


Ma ja ba, tigerdirect i newegg tito. Lakse nego lego duplo...samo jednom sam kupio gotov racunar u zivotu, al i to je bio jebeni wal-mart special :mrgreen:

AW je racunarski ekvivalent neonski ofarbanih Maplea i Dacia...lijepi ko Milja kad nadodje. Fuj, to fakat moras ponjavom pokrit kad ti neko u goste dodje da se ne obrukas...

i jah, full verzija :mrgreen:, kod mog mustafe pirata u DC-u kad sam bio...na tecno-hladjenom quad-core cudovistu...moro sam oci sa tastature pokupit...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 16. 12. 2007. 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 02. 09. 2003. 17:08
Posts: 10631
@Mia, slazem se sa svim stos rekla, nekad ima igara koje svoju sustinu duguju "feel"-u...

kao naprimjer 90% Nintendo hitova hehe...

Meni licno WoW ima siromasnije modele nego GW, ali bolju umjetnicku koncepciju i taj "look & feel"...

mozda bi bilo bolje da smo uzeli razglabat o zaboravljenim klasicima...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igre
PostPosted: 23. 12. 2007. 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 13. 10. 2003. 02:09
Posts: 1570
Location: Bihac
Pa ko bi reko da je ovaj serator toliki geek,ispasce jos i da je pG na kraju :D
Ma nista ljudi samo FPS rokajte,od ovih WoW-ova,Anarchy i Silkova ce vam dusa na nos izici fuj :S

http://www.rrgamers.com / Multigaming Community

Visit us,Join us,Fight us ;)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2479 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 124  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group