Saleo wrote:
Quote:
Smatram da anti-jugonostalgiÄni stav zastupa većina populacije mladih pripadnika alternativnih potkultura, u prvom redu punka kao socijalno najosvjeÅ¡tenijeg.
ja se ne slažem sa ovim mišljenjem.
Nažalost, to miÅ¡ljenje nije potkrepljeno nijednim drugim primjerom osim onog Damira Avdića. Ako se pogleda miÅ¡ljenje na ovoj temi gore citirana teza se dovodi u pitanje. Isto, nije bilo ni vremena ni mjesta da se ispitaju miÅ¡ljenja pripadnika alternativnih potkulutra putem upitnika (osim Å¡to sam uzrgredno molio neke ljude da set od 4 pitanja Å¡ibaju poznanicima koji pripadaju tim krugovima - naroÄito punkerima - ali to nije uspjelo). Ovo gore miÅ¡ljenje (u citatu) je oslonjeno na tezu po kojoj su alternativci po deafaultu i kritiÄki raspoloženi prema mainstream stvarima, pa tako i jugonostagiji kao mainstream stvari.
Na ovoj se diskusiji mogu vidjeti problemi s tom tezom, a to je za jedno Å¡ire razmatranje drugom prilikom...
Kad je u pitanju drugi dio miÅ¡ljenja, koji se odnosi na punk kao socijalno najosvjeÅ¡teniji ovo je dio originalne verzije (izbaÄeno iz verzije koja se može proÄitati na online Pulsu)
Quote:
Bez obzira Å¡to Punk u izvornom znaÄenju jeste kontrakultura – jer ima svoj izraziti stil, pogled na svijet, vrijednosti, ideje i viziju druÅ¡tveno-politiÄkog poretka; i Äiji je kulturni stil je neÅ¡to sasvim suprotno od onog dominante kulture (imidž, politiÄko-druÅ¡tveni stavovi, druÅ¡tvena angažiranost... pa sve do prebivanja u skvotovima) – Äini se da previÅ¡e ambicioznim nazvati Punk, barem u BiH, jednom kontrakulturnom snagom. I Punk se Äini uspavanim, nerazvijenim i razvodnjenim u svijetu brzog interneta, online revolucija, komfora i globalne komercijalizacije potkultura. Zbog toga se Punk kod nas može nazvati kontrakulturnim u onoj mjeri u kojem ima odreÄ‘enu vidljivost i stvarno dejstvo na život opće kulture. I vidljivost i stvarno dejstvo izostaju kad je Punk u BiH u pitanju izuzev primjera Damira Avdića.