Zasad:
1] Iron Maiden - The Final Frontier; najjaÄi album ove godine svakako
2] Helloween - 7 Sinners; malo su pali nakon fantastiÄnog Gambling With The Devil ali i dalje razaraju, jedva Äekam koncert u Zagrebu
3] Therion - Sitra Ahra; majstori ostaju majstori, nakon odliÄnog Gothic Kabbale ovakav album izdati, svaka Äast
4] Sabaton - Coat Of Arms; ovaj bend u zadnje vrijeme ne zna izdati niÅ¡ta loÅ¡e, svaka Äast
5] Gamma Ray - To The Metal; Hansen je Hansen
Ne bih znao dalje redoslijed ali mogu reći da me Dimmu Borgir iznenadio, nadao sam se lošem albumu koji na kraju ispade sasvim dobar. Helstar također dere i on bi bio sigurno među 10 najboljih. Dalje je tu heavy bend Enforcer sa svojim albumom Diamonds koji je pravo dobar. Ko voli heavy nek obrati pažnju na ovaj bend, zakon su! Airbourne je također sasvim solidan kao i Dream Evil, Equilibrium, Finntroll, Kalmah, Rhapsody of Fire. Spomenuo bih i Fozzyev album Chasing The Grail kao solidan.
Najveće iznenađenje za ovu godinu mi je folk bend Wolfhorde sa svojim EP albumom Deathknot.
A bendovi od kojih sam oÄekivao a podbacili su: Avantasia, Darksun, Disturbed, nažalost i Exodus, Freedom Call, Ov Hell, Raintime. JoÅ¡ od ove godine ko može uletiti meÄ‘u 10 najboljih su Dark Moor (album tek sad treba nekad izaći) i Suicidal Angels (nisu dosada razoÄarali pa ne mislim da će i na novom albumu).