1. U pjesmi "Drastic" spominju prodaju, moja licna interpretacija te pjesme je "Pokusali smo sa Major label, oprzili se" te zavrsavaju sa "we won't make the same mistakes".
Zasto su onda opet potpisali za Major?
Bunili su se da Fat wreck nema dobru distribuciju, ali istina je da Fat ima jednu od najboljih distribucija sto se nezavisnih izdavackih kuca tice - bar u zapadnim drzavama gdje najcesce i sviraju. Takodjer promovisanje albuma je bilo jako. Ako sama prodaja nije bila velika, koliko odgovornosti mogu da snesu sami na sebe i na albume koje stvaraju trenutno? Dali je taj pad u prodaji albuma mozda samo izraz potraznje za trenutasnjim zvukom koji trazi vise metala u HC a manje old schoola kojeg oni forsiraju?
2. PUNK/HC spotovi su vecinom niskog budzeta. Njihovi su ipak za nijansu bolji, pogotovo zbog animacija u zadnja dva spota. Posto punk/hc spotovi rijetko kad zavrse na komercijalnim muzickim kanalima te rijetko kad uspiju da priviku nove fanove, zasto misle da je dobra stvar bacati lovu na tako nebitnu stvar? Ili jednostavno zasto prave spotove kada rijetko 'ko i kad moze da ih vidi?
Zar im nebi bilo isplatnije tih 20,000 potrositi na reklame u fanzinima/magazinima?
Jebiga, preduga pitanja koja vise zvuce kao kritika - zato bolje sacekaj nekog drugog da postavi nesto orginalnije, tipa "Koji su vam uzori?"
